2.04.2011

Jak tam jest?

Na razie muszę zwolnić. Wrócę za miesiąc. Zbiorę materiały aby później je tu wstawić. Muszę oddzielić sprawy te ważniejsze od tych, które mogą jeszcze poczekać. 

W mojej głowie powstał dylemat. Profil humanistyczny czy lingwistyczno-politologiczny? Studia dziennikarskie czy prawne? Zostało mało czasu na podjęcie decyzji...

Autorkami zdjęć jest Agata i moja najwspanialsza mama. : )

For now, I have to slow down. I'll be back in a month. Gather materials to put them here later. I have to separate these issues more important than those that can wait.

In my head was a dilemma. Profile linguistic and humanistic or Political Science? Masters in journalism or legal? Was little time to decide ...

The authors of images is Agatha and my most wonderful mother. :)




 Zdjęcia mojego autorstwa.


8 komentarzy:

  1. Studia dziennikarskie wybrałabym ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dylemat rzeczywiście jest. Ja jestem na matematyczno-przyrodniczym. Może wybierz ten, po którym masz więcej możliwości. I to co Ci gra w marzeniach ; )

    http://floofashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia! To z gitarą jest takie artystyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia :) Nieważne, jaką decyzję podejmiesz, ważne, byś konsekwentnie dążyła do końca i spełniała swoje plany i marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcia, ślicznie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowy - proszę podpisz się : )