23.03.2012

Przyszłość?

Coraz cieplej...

Dziś byłam na Uniwersytecie Wrocławskim na wykładzie o 'Integracji Unii Europejskiej'.Wykład mi się podobał, zwłaszcza pierwszy (drugi nie był już tak ciekawy). Uniwersytet sam w sobie również mi się podobał. Piękny, piękny. Zaopatrzyłam się tam w ulotki rekrutacyjne. Na razie jestem w I klasie LO ale już myślę co chciałabym robić w przyszłości. Zdecydowanie marzą mi się studia. Pytanie tylko jakie? Dziennikarstwo? Prawo? Czy politologia? Wiecie to jest straszne bo ja jeszcze nie zdecydowałam. Powinnam już wiedzieć? Wydaje mi się, że tak. Im wcześniej tym lepiej. Od zawsze chciałam iść na dziennikarstwo. Może inaczej, od zawsze dziennikarką chciałam być. Pisać do gazety... Jeszcze chwilkę i odpłynę w marzenia :) Prawo 'naszło' mnie niedawno. Zaciekawiło, chwyciło swymi 'szponami' i nie chce puścić. Prawie półtora roku już się z nim męczę i nie mogę się uwolnić. Studia prawne są ciężkie, wiem. Jak prawo to później albo sędzia albo adwokat. Nie wiem czas pokaże...  W sumie przeraża mnie fakt ile moich znajomych chce iść na prawo.

Wiecie czasem w życiu jest tak, że bardzo mocno czegoś pragniemy. Staramy się zrobić wszystko aby nam się udało osiągnąć swój cel. Niestety nic nie da się zrobić. Teraz właśnie tak się czuję. :)

Miłość - największa inspiracja dla muzyki. Tak inspiracja. Miłość i muzyka są ze sobą blisko związane. Obie rodzą się w sercu, los obu zależy od tego co podpowie serce. Jeśli serce mówi Wam, ze kocha idźcie do ukochanej i wyznajcie jej miłość. Nie zastanawiajcie się co ona Wam powie. Jeśli serce Wam mówi, żebyście zagrali na tym instrumencie to chwyćcie je w dłonie i zagrajcie, nie zastanawiajcie się jak Wam to wyjdzie. Posłuchajcie głosu serca i róbcie to co Wam podpowiada.
Tyle jest w świecie nienawiści mimo to w sercach płonie miłość. Idź i całemu światu to powiedz niebu, ziemi to powiedz, że nie zagłuszą tych miłości. 

Przy okazji robię reklamę genialnemu zespołowi z mojej szkoły. "Nie wierze". Są genialni najchętniej już dziś kupiłabym ich płytę!
































 

4 komentarze:

  1. przepiękną spódnicę widzę i genialnie leżącą kurtkę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ślicznie wyglądasz!!! piękna kurtka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jeszcze nie zdecydowałam, a zostało mi tylko parę miesięcy.

    OdpowiedzUsuń
  4. heh, za miesiąc piszę maturę, a nadal nie wiem co ze sobą zrobić ;]

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowy - proszę podpisz się : )