15.11.2011

Always there and with them

Dziś nie będę się zbytnio rozpisywać. Brak czasu na cokolwiek. Szkoła jest głównym tematem moich rozmów, pochłonęła ona cały mój czas. Jak się ma takie a nie inne ambicje w połowie drogi nie można się poddać bynajmniej ja nie zamierzam. Zwłaszcza dzisiejszy dzień to pokazał. Na jednej z lekcji poczułam się upokorzona i ... ale to dobrze, dało mi to do myślenia. Teraz jeszcze bardziej zagłębie się w tajniki przedmiotu niegdyś tak przeze mnie ukochanego a dziś... czekam tylko na dzień, w którym ta lekcja będzie odwołana.

Dni mijają szybko i nawet nie wiem kiedy ten miesiąc mi uciekł. Album na konkurs jest prawie gotowy. Uczę się na kolejny konkurs dotyczący Niemiec. Mam nadzieję, że uda mi się to wszystko pogodzić. Uda się bo jestem osóbką dość upartą w 'takich sprawach' więc.. trzymajcie za mnie kciuki. : )

Bez nich już bym poległa w pierwszych bitwach.. dziś dążymy aby wygrać nie bitwę lecz wojnę. : ) 

Proszę wyślijcie sms'a na numer 7126 o treści POMAGAM. Pomożemy tej biednej dziewczynie - Agnieszce. 
Uwaga! TVN - Reportaże - Pomóżmy Agnieszce

11 komentarzy:

  1. jestes taką sliczna dziewczyna,lae bardzo mi sie podobałas z normalnej grzywce nie takiej,ale zdjecia bardzo ładne ;)
    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne zdjęcia ;]
    Basia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz wyjątkowo piękne oczy! Cudne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Polski był kiedyś moim ulubionym przedmiotem.. teraz? szczerze go ZNIELUBIŁAM!! cóż, prosty przykład na to, jak jeden człowiek może 'zaprzepaścić' wszystko :D więc zgadzam się całkowicie! :)
    Co do zdjęcia- to prawda! Oczy i uśmiech masz genialne! :) wszystko ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochanie cudnie wyglądasz na tych zdjęciach:)
    Buziak Domi;*

    OdpowiedzUsuń
  6. super zdjęcia, jesteś prześliczna *_*

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastycznie ogląda się zdjęcia w tak dużym formacie:) bardzo fajny blog, będę zaglądała:)
    zapraszam do obserwacji www.pozerki.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ masz orientalne rysy twarzy:)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowy - proszę podpisz się : )