14.11.2010

Baczność żołnierzu!

Cztery dni wolne były przeznaczone na naładowanie akumulatorów. Udało się. Relaks przy "Zielonej mili'- nowo zakupionej książce. Słuchanie muzyki do późnej godziny. Achhh... Więcej takich weekendów.

Przeraża mnie czas. To jak szybko leci. Jutro już będzie miesiąc odkąd... No tak. Czasem mam wrażenie, że czas to piasek, przelatujący mi między palcami. Niestety nie umiem zamknąć dłoni, spowolnić jego przepływu. To było by za proste. A wszyscy dobrze wiemy, że w życiu nie jest lekko i łatwo. Kwestia przyzwyczajenia. Ale czas zostawmy w spokoju. Pozwólmy mu płynąć swoim rytmem. Zobaczymy co z tego wyniknie.
Uwielbiam Janusza Radka oraz Piotrka Roguckiego. Są niesamowici. I ich teksty... są piękne. Takie jest moje nieskromne zdanie. Oto jeden z nich...Anioły.
Poezja śpiewana. Mówi Wam to coś? 
Chyba popadam 'z skrajności w skrajność'. Tak właśnie określił się Daniel. Wybacz. Podkradłam Twój tekst. Mieszam swoją muzykę i to bardzo. Jazz, soul, heavy metal i teraz jeszcze poezja śpiewana. Istny misz masz. Jakoś mi to nie przeszkadza. Wręcz przeciwnie. Jest fajnie ;p. Dostałam od Mańka płytę Rammsteina - Liebie Ist Fur Alle Da. Nie jest najgorzej aczkolwiek mogło by być lepiej. Oczywiście nie wszystkie utwory mi się podobają. 4 z 11 nadają się do słuchania. Ha zaraził mnie sympatią do Linkin Park. Mariusz ukłony i wielkie Bóg zapłać! 

Rammstein - Los
Linkin Park - Catalyst
Janusz Radek - Kiedy umrę kochanie

 Od jakiegoś czasu szukam takowego naszyjnika.
Gdyby ktoś gdzieś taki widział, powiadomienie mnie było by wskazane ;]


Na samym dole prezentuję Państwu mojego psiaka. Fara.




                                                                  Zdjęcia - Agata Różańska.

10 komentarzy:

  1. LIFAD = SYF
    najgorsza płyta R+
    'Jazz, soul, heavy metal i teraz jeszcze poezja śpiewana' skoro Rammstein to gdzie tanz i industrial metal?;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny psiak :) ale i Twój strój świetny!

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy pomysł na zdjęcia, ładnie wykonane ;) xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoj pies jest sliiczny :) Zdjecia tez mi sie bardzo podobaja

    OdpowiedzUsuń
  5. your blog is filled with wonderful pictures !
    i really love the way the lighting is done in this picture !
    i love it !

    glisters and blisters

    OdpowiedzUsuń
  6. thanks for stopping by at my blog too :)
    i appreciate your warm comments alot !

    i hope to see a new post soon :)
    glisters and blisters

    OdpowiedzUsuń
  7. Jezeli baczność, to stój na baczność jak bozia przykazała

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne zdjecia:d
    zapraszam do mnie :)
    follow me;>?

    cuuuuks.blogspot.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowy - proszę podpisz się : )