21.11.2010

Zapomniałam nakręcić czas...

Jeszcze tylko 40 dni! Dokładnie 40 dni do wyjazdu! Strasznie się cieszę. Najchętniej już bym się pakowała, ale staram się zachować te resztki opanowania i spokoju. Opłaca się.

Wspominałam kiedyś o nadchodzących zmianach. Już są. Szczerze? Mogłoby być lepiej. No ale cóż...
Zbliża się Mikołaj a ja jestem w ciemnym lesie. Nie mam pomysłu na prezent dla 3 osób. Reszta już jest gotowa. Czy to normalne, że dla tych, którzy są dla nas ważni ciężko coś odpowiedniego znaleźć? To musi być coś wyjątkowego i jedyne w swoim rodzaju. Oryginalność jak się patrzy. Może macie jakieś pomysły? Prezent dla chłopaka i dziewczyny. Za pomoc będę niezwykle wdzięczna.

Nie ma co się rozpisywać. Przynajmniej mam taki plan, że nie będę życia prywatnego przekładać na bloga. To teren prywatny otoczony wysokim murem do, którego mam dostęp tylko ja. Viola!
 Żałuję. Okropnie żałuję, że czasu nie można dostać. Ot tak w małym pudełeczku/słoiczku. 
Byłby to najbardziej trafny prezent dla mnie. Brakuje mi go. Tęsknię za nim jak za starym przyjacielem,
który wyjechał i nie wie kiedy wróci. Może gdybym go dostała to w końcu bym się wyspała?
Koniec z zarwanymi nocami! Marzenia...

Marzą mi się te torby. Są przecudne! Oj dałabym sobie pokroić dłoń za jedną z nich ;] Może napiszę list do Mikołaja...No i ta biżuteria. Naszyjnik 'aparat fotograficzny' jest jedyny w swoim rodzaju. Zacznę się za takim poważnie rozglądać.

Coma - Piosenka pisana nocą.
Piotr Rogucki - Anioły.
Red Hot Chili Peppers - Dani California


                                                                Zdjęcia - Agata Różańska.

 Jakim cudem wyszedł taki 'koczek'? Za pomocą ołówka. Dokładnie.

13 komentarzy:

  1. Gorgeous :)))

    Love
    minnja

    http://minnja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. torebki fajniutkie, koczek wyszedł ci nie banalnie,a czasu ja również chciałabym mieć więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Troby mnie jakoś nie powaliły, ale te łańcuszki *__* Sama zażyczyłam sobie takie na gwiazdkę bo jestem zakochana w aparatach foto. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie, a biżuteria urocza!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za komentarz;) Co do twoich zdjęć, rób ich coraz więcej i mam dla ciebie drobną radę;) Unikaj lampy błyskowej. Staraj się zdjęcia robić w dobrym oświetleniu, żebyś nie musiała używać lampy. Powoduje ona takie bardzo smoliste cienie i głupie przepalenia (wygląda przez to trochę niezbyt profesjonalnie;)). Żeby uzyskać artystyczne cienie, użyj zwykłej lampki, albo innego źródła światła, ale lampa błyskowa tak używana to zło!!:).

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowite zdjęcia, chociaż takie proste.
    I podobają mi się te torby i biżuteria, cudowna. Ja ostatnio jak przeglądam różne strony zagraniczne i widzę tony takich piękności, to nogi się pode mną uginają i pada pytanie - czemu w Polsce nie ma takich rzeczy?

    No cóż ;)

    Świetny blog!

    G♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Agata Różańska22 listopada 2010 14:23

    niedobudzony
    gdy robiłam te zdjęcia nie używałam lampy błyskowej. Te jak to ująłeś smoliste cienie były celowe . Skierowane na nią były 3 halogeny .

    Widać bardzo się znasz, że twierdzisz że to lampa błyskowa.

    OdpowiedzUsuń
  8. chętnie widziałabym w swojej szafie każdą z tych toreb. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne naszyjniki!;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne te torebki, mogłabym kazda z nich zaadoptowac.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna jest ta brązowa torba ! Jestem wielką wielbicielką takich !

    "Piosenka pisana nocą" jest jedną z moich ulubionych ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. A dokad sie wybierasz?
    Kok pierwsza klasa, tylko jak dla mnie ja dodalabym tam jeszcze duzego kwiata:)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowy - proszę podpisz się : )