6.11.2010

Flirt z aparatem..

Jakiś czas temu zostałam wkręcona przez Piotrka w akcję '1o-tka rzeczy bez, której nie mogę się obejść'. W końcu postanowiłam naskrobać tu tą najlepszą 1o. Oto ona:

1. Muzyka. Nie wyobrażam sobie bez niej życia. Wgl jest ktoś kto mógłby bez niej żyć?
2. Moi przyjaciele. Niezastąpiona ekipa, z nimi nigdy nie można się nudzić! Uwielbiam ich!
3. Książki. No czy jest coś przyjemniejszego niż spędzić pochmurny wieczór przy  książce pachnącej nowością? Śledzenie wraz z bohaterem głównym kolejnych dni, wydarzeń. Tak delektowanie się książką.
4. Kartki i ołówek. Wyrażanie swoich emocji przez rysowanie. Spożytkowanie tej 'energii' na coś nowego jest hmmm fajne. W pewnym sensie wyżywam się na kartkach papieru ołówkiem. Nic na to nie poradzę. Uzależniłam się od tego.
5. Mój Psiak. Fara, mały przyjaciel. Chyba nic więcej nie trzeba mówić;]
6. Fotografia. Czasem robię to całkiem nieświadomie. Wyciągam aparat i robię zdjęcia bez opamiętania. Czy to już kwalifikuje się jako choroba? ;)
7. Wędrowanie po górach. Magia. Zaciąganie się tym powietrzem. Bezczelnie podziwiać te widoki. Pożerać je wzrokiem. Odpływać tam... Ludzie, kultura i ich klimat. Chcę do Witowa!
8. Historia II wojny światowej. Zachłannie i bezczelnie wczytywać się w wydarzenia z tamtego okresu. Zwłaszcza historia Polski  w tamtych czasach mnie interesuje. Patriotyzm!
9. Dziennikarstwo. Uwielbiam pisać. Nie robię tego jakoś wybitnie dobrze. Kształcę się. A studia dziennikarskie śnią mi się po nocach.
10. On.

Viola. Koniec. Wbrew pozorom nie jest łatwo napisać taką listę.

W moim życiu nadchodzą wielkie zmiany. Mam nadzieję, że wszystko będzie w porządku i będę mogła spać spokojnie. Obym tylko nie stchórzyła. To by była ostatnia rzecz, której bym chciała.

Za każdy jeden komentarz bardzo dziękuję.:) 





                                         
                                                

10 komentarzy:

  1. chcemy w takim razie zdjęcia pieska xd
    a fotograf się spisał ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog, boskie zdjęcia! Dziękuję za odwiedzenie mojego :) Dodaję +++

    OdpowiedzUsuń
  3. Angelika...Twój blog jest ...hmm intrygująco - interesujący , zdjęcia zresztą też!

    "Bądź zawsze pierwszorzędną wersją siebie , zamiast być kopią kogoś innego".
    A co na to ludzie powiedzą ...

    Pozdrawiam cieplutko ,jesiennie ...
    Mariola S.

    P.S.
    pozdrowienia od chłopaków ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. you are really really pretty!
    I love your haircut!

    OdpowiedzUsuń
  5. I'm didn't understood, what you wrote but this photos are amazing ! Ahh, You are so beautifull but eh... you're too plump on your face ;/ that's horrible...

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia! : )
    zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie wyglądasz na tych zdjęciach :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Przejrzałam Twoje zdjęcia i muszę przyznac, że są świetne. :)
    Keep on it!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowy - proszę podpisz się : )