16.12.2010

Małe czarne...

Powoli czuję, że zbliżają się święta. Czuję zapach choinki. Na szczęście tegorocznym świętom nie towarzyszy stres i napięcie. Wszystko zbliża się powoli, spokojnie. I dobrze. Przynajmniej można poczuć, że one nadchodzą. Święta a nie przeceny bądź inne materialne ekscesy. No bo czy jest coś gorszego od traktowania świąt jako dobra okazja aby się 'obkupić'? Reklama, pieniądze, kicz...

Coś czuję, że te święta będą hmm.. udane? Z pewnością jest to nieodpowiednie słowo ale hmm inne mi tu nie pasuje. Tak nawiasem mówiąc w środę minęły 2 miesiące.:)

Coś nie idzie mi to pisanie tutaj. Jest kilka tematów, które chciałabym tutaj poruszyć. Owszem, jest jedno 'ale'. Czy takie tematy nadają się na bloga? Konkretnie na tego?Nie wiem. Jakby nie patrzeć istnieje coś takiego jak 'wolność słowa'. To jak wykorzystujemy to?




Marzą mi się te buty! Tak miłość od pierwszego spojrzenia! Mikołaju...prooszę.

12 komentarzy:

  1. "W następnym poście pokażę w końcu swoje prace. Tak jak obiecałam. No i będzie zdana relacja z dnia 6 grudnia;) " chyba brak tego ?? ale mimo to, świetnie piszesz, podoba mi się :) Masz dar :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja poluję na czarne, gładkie koturny, nigdzie nie ma takich jak sobie wymarzyłam :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Te brązowe butki z futrzanym środkiem są świetne, reszta zresztą też :-D
    Co do pisania na blogu - Twój blog, Twoje pisanie :-) pisz i wstawiaj to, na co tylko masz ochotę, nie będziesz czuła się ograniczana w żaden sposób :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. podobają mi się te ostatnie buty ; d

    OdpowiedzUsuń
  5. Te Campbella z drugiego zdjęcia są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pisz o czym chcesz, przecież to Twój blog :). A buty, które zaprezentowałaś są świetne, szczególnie te z kożuszkiem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się 3 od dołu :)
    zapraszam do siebie na bloga : http://inkkaaa.blogspot.com/
    p.s.: świetny blog.

    OdpowiedzUsuń
  8. szczerze mówiąc, to bardzo słabo mi poszły te testy : <

    OdpowiedzUsuń
  9. te koturny niezłe! W ogóle wszystkie te buty.

    Jasne, wolność słowa należy wykorzystać, czekam na te tematy, które chciałabyś poruszyć :D

    OdpowiedzUsuń
  10. cieżkie czarne buty do romantycznych stylizacji : ) like it

    OdpowiedzUsuń
  11. the boots are so my style!!!!!<3


    http://inablondeworld.blogspot.com/ hope you can check it out,if you like it follow me:)

    KISSES XX

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowy - proszę podpisz się : )