25.12.2010

Pasjonata

Już tylko 5/6 dni. Już nie mogę się doczekać. Mam nadzieję, że wyjazd zostanie zrealizowany. Błagam!

Jestem szczęśliwa. Te święta coś w sobie mają. Jednak to nie są już te same święta jakie były w dzieciństwie (bardzo wczesnym). Mam wrażenie, że to zwykły dzień z tą różnicą, że więcej się sprząta i gotuje. Potem jest już obżarstwo i błogie lenistwo. Nie o takich świętach marzyłam. Czwartkowy dzień był hmmm pracowity. Lubię takie dni. Lubię czuć na karku oddech czasu, który mnie goni. Myślami błądziłam między kutią a barszczem. Nie wiadomo było w co włożyć ręce. Harmider. Mama oczywiście była w siódmym niebie! Jest mistrzynią. Szefem w kuchni. Moją nauczycielką (nie tylko jeżeli chodzi o gotowanie). Za każdym razem opanowywała sytuację. Mówiła co, jak, ile, kiedy. No cóż może kiedyś uczeń przerośnie mistrza? Kto wie.

Kocham nad życie swojego Mikołaja. Prezent jaki mi sprawił jest spełnieniem moich najskrytszych marzeń. Nie, ja nawet o takim nie marzyłam! Oto przed Państwem mój nowy przyjaciel. Stefan Tak moi drodzy to się nazywa mania i miłość od pierwszego 'kliknięcia' ;). Opracowałam go od obiektywu po ekran. Jest cudowny, wręcz idealny. Ma wszystko. Efekty pokażę tam na dole! Tak jestem pasjonatką i uzależniłam się. I dobrze mi z tym!


Bardzo dziękuję cudownemu (ha!) Danielowi za stworzenie mi nagłówka. Tyle czasu zmagań (co chwila słyszałam tylko 'czekaj' bo ciągle coś mu nie pasowało - profesjonalista) z 'technologią' i z samym blogiem. Warto było czekać. W końcu blog wygląda, po prostu. Teraz jest MÓJ w pełni tego słowa znaczeniu. Za poświęcony mi czas, trud i pracę Danielu ... dziękuję! :*
 



  fot. A. Boczar


Już dawno (bardzo dawno) obiecałam opublikować tu kilka moich prac. Oto one. To zaledwie 1/5 tego co mam. Pewnie jeszcze nie raz dodam tu jakieś rysunki. Na razie premiery doczekały się one...




 Ponieważ mamy święta wszystkim moim czytelnikom składam najgorętsze życzenia. Niech spełnią się wszystkie Wasze marzenia i pragnienia! Wesołych, radosnych i spokojnych świat Bożego Narodzenia!


23 komentarze:

  1. dziękuje za komentarz, Cudne rysunki, masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyna z aparatem piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. masz ładną kreskę, prawie jak grafika ;] ja swój aparat dostałam 1,5 tygodnia temu ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne i zdjęcia i rysunki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki, jutro dodam lepsze zdjęcie butów ;P Poza tym świetnie rysujesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne prace, też lubię rysować/ szkicować, ale nie wychodzi to mi tak jak Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stefan ale wyględny ;), a rysunki piękne.. gdybym sama umiała tak pięknie rysować zrobiłabym sobie nowy baner czy cos :D.

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne zdjęcia i rysunki, po propstu piękne !! zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. haha, dzięki wielkie! :)
    pięknie rysujesz!

    OdpowiedzUsuń
  10. oj, ty też :)
    twoje prace są naprawdę genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rysunki ! Szookk , cudne : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeju, rysunki mega, fajnie by wyglądały w kolorze. *,*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kuchnia na okres świąteczny zamienia się w magiczną pracownię przesiąkniętą zapachem pomarańczy, cynamonu, przypraw korzennych i świeżo zmielonej kawy.
    A Stefan jest niezwykle przebojowym prezentem. Życzę udanej i miłej twórczości fotograficznej.
    Fotografowanie jest Twoją pasją?
    Rysunki genialne.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Vanea - Fotografowanie to już chyba coś więcej niż tylko pasja.

    Dziękuję wszystkim za tak miłe komentarze.!

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz świetne rysunki! Chyba najlepsza ta dziewczyna z aparatem. BTW strasznie Ci zazdroszczę nowego aparatu :)

    Najlepszego w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuję bardzo za komentarz :)
    piękne rysunki !!

    zapraszam do mnie częściej :)

    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowy - proszę podpisz się : )