15.07.2011

Night

Noc. Aparat, księżyc i fotograf. Fajnie się robiło te zdjęcia, atmosfera była przezabawna. Musicie mi wybaczyć fakt, że na każdym zdjęciu jestem uśmiechnięta od ucha do ucha - najlepiej by było zrzucić winę na fotografa i jego poczucie humoru - ale jakoś tak wyszło ; ) Była super, a następne plany wprawiają mnie o stan nieprawdopodobnego szczęścia! No to do soboty!

Znam już swoją nową licealną klasę. Bałam się jej, nie wiedziałam czy się dogadamy i wgl. Ale wiecie co? Coś czuję, że będziemy najlepszą klasą w całym liceum! Jest nas dwudziestu siedmiu, dziewięciu chłopaków i osiemnaście dziewczyn. Nasze klasowe forum coraz bardziej się rozkręca i ludzie są przesympatyczni! Mamy bliźniaczki, które są jak dwie krople wody. Pierwsze klasowe spotkanie zbliża się wielkimi krokami! Krótko mówiąc zapowiada mi się genialna klasa!














5 komentarzy:

  1. To super, że podoba Ci się klasa, choć nie nastawiaj się, że będzie różowo. Tyle dziewczyn w 1 klasie przy małej ilości chłopców... Wiem, co mówię :D Na początku nie nadążałam czytać klasowego forum, bo jak już przeczytałam 1 stronę i chciałam coś napisać, to okazywało się, że nowa strona już była zapisana (raz nabiliśmy 2400 postów w 1 dzień, dziękuję, pozdrawiam!) :D A teraz... Jest bez fajerwerków, delikatnie rzecz ujmując. Oczywiście,życzę Ci jak najfajniejszej klasy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. got the samel blazer but in beige
    love the military style


    wanna check out my look? looking forward!

    xoxo

    www.lady-pa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz prześliczne włosy, ale chyba to już pisałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe ja w liceum mialam 28 dziewczyn i chyba 7 chlopakow. duza klasa i babska ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowy - proszę podpisz się : )