23.07.2011

Tatry.


 Wyjeżdżam do mojego prywatnego sanatorium jakim jest Witów. ;) Mam tam swoją jedyną w swoim rodzaju góralską rodzinkę. Tak dawno ich nie widziałam... Nie wiem kiedy wrócę - czas bliżej nieokreślony. Już teraz pragnę przesłać Wam gorące pozdrowienia z pięknych polskich gór. Gdy wrócę pokażę Wam piękne widoki, górali, Krupówki i cudowne owczarki podhalańskie. :)

I'm going to my private spa which is Witów. :) I'm there, its unique highland my family. So long since I have not seen them ... I do not know when I get back - indefinitely. Already, I send you warm greetings from the beautiful Polish mountains. When I return I'll show you beautiful views, mountaineers, and wonderful Krupówki Tatra Sheepdogs. :)Do zobaczenia wkrótce!

6 komentarzy:

  1. Oj, jak zazdroszczę!:)
    Miłego wypadu;)

    OdpowiedzUsuń
  2. miłego wyjazdu! :) zazdroszczę, ostatnio mam straszną ochotę połazić po górach, pójść na Krupówki

    zapraszam do mnie :)
    http://in-spiritgolden.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. i jak góry? czekam na sprawozdanie! :- )

    ps. świetna koszula : )

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też chcę pospacerowac w gorach !

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowy - proszę podpisz się : )