27.01.2013

Dream of Flying

Tak sobie myślę, że w moim życiu coś się powinno zmienić. Chyba muszę przestać zadręczać się problemami innych. Odetchnąć, wziąć głęboki oddech. Wiele rzeczy mnie męczy, cieszy. Chciałabym odpocząć od tego wszystkiego. Ciągłego zastanawiania się nad rzeczami, które robię 'no bo co powiedzą inni'. To chyba jedna z moich największych wad, za bardzo przejmuję się tym co powiedzą inni a przecież nie przeżyją za mnie mojego życia.

Słyszę głos na skraju ciszy, pytający czy go kocham. Odpowiadam - jak mogłabym nie kochać?

Miłość - największa inspiracja dla muzyki. Tak inspiracja. Miłość i muzyka są ze sobą blisko związane. Obie rodzą się w sercu, los obu zależy od tego co podpowie serce. Jeśli serce mówi Wam, ze kocha idźcie do ukochanej i wyznajcie jej miłość. Nie zastanawiajcie się co ona Wam powie. Jeśli serce Wam mówi, żebyście zagrali na tym instrumencie to chwyćcie je w dłonie i zagrajcie, nie zastanawiajcie się jak Wam to wyjdzie. Posłuchajcie głosu serca i róbcie to co Wam podpowiada.
Tyle jest w świecie nienawiści mimo to w sercach płonie miłość. Idź i całemu światu to powiedz niebu, ziemi to powiedz, że nie zagłuszą tych miłości.







P.S Kocham Cię.

1 komentarz:

  1. cześć ......jestem pierwszy raz an twoim blogu i podoba mi się
    widziałam poprzednia notkę i jest też ciekawa ...zaobserwowałam bo jestem ciekawa jaka notki będą następne
    najbardzije podoba mi sie wystrój bloga i zdjęcia !!!!! sa światne <3


    +++++ a moze zobaczysz jak jest u mnie?
    Mam konkurs, wystarczy że dodasz komentarz !!!! a mozesz wygrac moja ulubioną książkę ;)


    DEMORDIE.blogspot.com/2013/02/konkurs.html
    DEMORDIE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowy - proszę podpisz się : )