12.01.2013

On Top of the World

Dziś tylko muzyka utrzymuje mnie przy 'prawidłowym' funkcjonowaniu. Koi i łagodzi ból. Pomaga zapomnieć lecz... ja nie chcę zapomnieć. Będę o Tobie pamiętać. "Aniołeczku".

Dni lecą. Za oknem pada śnieg, jest okropnie zimno.

"Nigdy nie wiedziałam czym jest miłość. Nie potrafiłam jej zdefiniować, ani odnaleźć wśród burzy uczuć obracających moim ciałem i umysłem. Wiedziałam, że istnieje. Przecież opowiadało o niej tyle ust, książek i pieśni. Widziałam jak tańczy między wilgotnymi wargami zakochanych. Zawsze była blisko ale nigdy nie była na tyle, bym mogła ją poczuć na własnej skórze. I nagle ją odnalazłam. Przez przypadek dotarłam do miejsca, w którym utknęła. Spoczywała w brzuchu w ciemnych zakamarkach między jelitem grubym a żołądkiem. Sięgnęłam po nią, obejrzałam z każdej strony. Gniła. Marszczyła się. Umierała. Umierała a wraz z nią umierały moje marzenia. Tańczyły razem swojego ostatniego mętnego walca. Trzymałam moją miłość w dłoni. Chciałam ją ożywić. Zmusić by znów zatańczyła ogniste tango... Bezsilność zatrzymała wszystko. Moja miłość umarła na mojej dłoni.. Pękła jak bańka mydlana..." Jak to dobrze, że to już przeszłość, jak to dobrze, że moja miłość wciąż i wciąż na nowo tańczy swoje ogniste tango.
 
Perełki - szkoda tylko, że tak ciężko je dostać.

Imagine Dragons - On Top of the World

Marcus Foster - I Was Broken 

Bryan Adams - Heaven

Sting - Desert rose

Sting - Fields Of Gold









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli jesteś anonimowy - proszę podpisz się : )