10.10.2010

Military.

Posłusznie melduję, że moja przygoda z blogiem trwa i trwać będzie. Notka będzie co tydzień. Dokładnie w każdą niedziele. Taki mam plan. Ambitny? Mało. Mogłabym dodawać nową codziennie. Niestety nie dam rady. Tak po prostu.

Muszę przyznać, że ten weekend był hmmm.. dziwny, miły i taki inny. A jak go spędziłam? Głównie na rozmowach. Długich. Trwających od 18 do 1 w nocy. Zaczynam te rozmowy lubić. Nawet więcej niż lubić. Chcę je częściej.
Słucham metalu. Poprawka. Zaczynam słuchać metalu. Nie, nie słucham tego 'ciężkiego'. Jestem początkująca więc wolę te lżejsze brzmienia. Nałogowo słucham Metallica Fade to Black. Czy to dobrze? Nie wiem. Zaczynam się bać. Chyba się zmieniam, ale nie jestem pewna czy na lepsze. Nie mnie to oceniać. Wiem co to growling, jak rozróżnić metalowca od punka. Wiem mniej więcej jaki jest tryb życia heavymetalowca. O czym jest ich muzyka. Nie wszystko mi się podoba. Na razie przemawia do mnie tylko gitara elektryczna w ich utworach.  Nie tak dawno mówiłam, że to 'darcie się' i nic więcej. Myliłam się. Nie w każdej piosence się drą. I to jest ten plus. Raczej nie wiąże swojej przyszłości z tym rodzajem muzyki. Chociaż kto wie. Jeszcze trzy dni temu mówiłam, że w ogóle nie będę tego słuchać a tu takie zaskoczenie. Angelika słucha metalu. Nie wiem czym jeszcze siebie zaskoczę.

Zdjęcia z Agatą. Najlepsze spędzenie słoneczniej niedzieli. Chcę jeszcze raz. Mam najlepszego fotografa pod słońcem.

Uwielbiam tą kurtkę/ żakiet. Pierwsze skojarzenie? Wojsko.






Dziękuję towarzyszu.

16 komentarzy:

  1. Zdjęcia ładne ale prośba nie przerabiaj ich aż tak. I rzeczywiście świetny żakiet.

    OdpowiedzUsuń
  2. ej, to raczej nie sztuka odróżnić punk'a od metal'owca :p \m/ długa droga w edukowaniu się (muzycznym) przed tobą, widzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. metal to nie tylko gitara. W tym rzecz, musisz to zrozumieć. Bądź sobą to będzie git. pzdr

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiciowata- postaram się;)

    Anonimowy 1- Uwierz jak ktoś nigdy się tym nie interesował i pierwszy raz w życiu zaczyna tego słuchać, ba więcej Ci powiem kiedyś myślałam, że to tylko bezsensowne darcie się i nic więcej. Zmieniam swoje nastawienie.

    Anonimowy 2- Spróbuję.;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeśli nigdy się tym nie interesowałaś to nie wierzę żebyś z dnia na dzień polubiła tak ostrą muzykę. Wybacz może nie rozumiem świata kobiet aczkolwiek nie uwierzę, ze dziewczyna prowadząca bloga o modzie z własnej woli wzięła się za metal. Zapamiętaj dla niektórych to nie tylko muzyka...

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy- Masz rację nie polubiłam metalu z dnia na dzień. Zostałam nim 'zarażona' przez kolegę. Słucha tego non stop więc zaczęłam się go wypytywać o tą muzykę. Wszystko mi wyjaśnił, wytłumaczył. Wysłał kilkanaście piosenek na początek. Nie przerzuciłam się od razu na metal. Dalej stoję murem za 'swoją' muzyką. Nie zrezygnuję z niej od tak. I na razie nie słucham tego 'ostrego' metalu. Jeszcze jest za wcześnie.
    Szanuję heavymetalowców. Z pewnością nie Ty jeden nie rozumiesz świata kobiet.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakiecik bardzo fajny,
    ale podpisuję się pod słowami Kiciowatej - Twoje zdjęcia są ładne i bez tak mocnego przerabiania :)), na prawdę!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie :) śliczna marynarka ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia :D na ostatnim wyszłaś cudownie^^ a kurtkę uwielbiam ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne miejsce do zdjęć! Bardzo kochamy rozpadające się budynki poprzemysłowe! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie ;*

    już za kilka dni mój blog "Rose World" będzie otwarty , narazie codziennie można obserwować postępy - moze jutro na moim blogu będzie pierwszy post ;]Liczę ,że zerkniesz na mój blog chociaż nie jest on tak dopracowany jak twój ;] Może na wakacje będzie pokazany filmik mojego pokoju i ubrań narazie mam okropny pokój będę miała remont ;] Serdecznie jeszcze was na mój blog zapraszam i jesli macie więcej pytań to prosze pisać na e-mail : mikusiamj@interia.pl .= http://roseworld-mikusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. loving this inspiration
    MAD perfection, so great
    thanks for your comments on my blog, they mean the world!

    -COSMICaroline
    COSMICaroline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. mogę się kłócić co to dodawania notek tylko w niedziele ?
    Prędziej dwa razy w tygodniu się postaraj
    ;]

    Natlla ;* - Sucha ;]

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowy - proszę podpisz się : )