10.06.2011

Kawa

W przyszłym tygodniu mam bal gimnazjalny. Nie mogę się już doczekać! Jestem pewna, że będzie niesamowicie. Oceny są już wystawione! Poczułam niesamowitą ulgę po ich wystawieniu. Koniec z kartkówkami, sprawdzianami, pytaniem czy zadaniami domowymi. Jeszcze tylko niecały tydzień szkoły i wakacje. Upragnione a za razem przygnębiające. To ostatnie dni z moją klasą... No cóż będę za nimi tęsknić, tyle razem przeżyliśmy jednak czas na nowy rozdział w moim życiu. Już za tydzień go rozpocznę.



Next week I have a high school prom. I can not wait! I'm sure it will be amazing. Ratings are displayed! I felt incredible relief after they are issued. End of  gauges, or homework question. Just less than a week and school holidays. And offers a depressing time. The last day of my class ... Well I will miss them, but we experienced so much together time for a new chapter in my life. Next week it will begin.


Zdjęcia są mojego autorstwa.

Must have? ; )






4 komentarze:

  1. koszulka z pacyfką- maaarzenie :*
    u mnie niestety jeszcze nie wystawione i ten tydzień to jeszcze będzie trochę nauki :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszule w kratkę bardzo fajnie się prezentują, poluje na taką! Zapraszam do nas ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia! A trzecią koszulę z chęcią bym przygarnęła^^

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowy - proszę podpisz się : )