30.06.2011

sunset.

Angeologia. One of the areas of theology. Burst into my life so unexpectedly and violently. Absorbed in its history and meaning (?). In total, the angels accompany us always. Each of us is lucky owner of a guardian angel. My time goes on vacation but do not complain.
I got to High School - Profile-linguistic political science. I'm happy FOR IN! Now it's time to show that I deserve such assessments and words. You will see. LO come!


Angeologia. Jedna z dziedzin teologii. Wtargnęła do mojego życia tak niespodziewanie i gwałtownie. Zagłębiam się w jej historię i sens (?). W sumie anioły towarzyszą nam od zawsze. Każdy z nas jest szczęśliwym posiadaczem anioła stróża. Mój czasem wyjeżdża na urlop ale nie narzekam. ; )

Mam pewne plany, które powoli realizuję. Nadchodzą zmiany, duże zmiany. Na razie nie są zauważalne, potrzebuje miesiąca na ich 'odzwierciedlenie'. Szkoła się skończyła więc teraz mam więcej czasu aby dopiąć swego. A co, choć raz trzeba postawić na swoim, zawalczyć o to. Ale to za miesiąc . . . ; )

Dostałam się do LO - profil politologiczno-lingwistyczny. Jestem prze szczęśliwa!

Broadcast - Tears In The Typing Pool

 Jestem szczęśliwą posiadaczką takowego widoku z tarasu.




 Zdjęciowy misz masz. 

Mam nowy pomysł na zdjęcia. Będą w następnym poście (ma się tego cudownego fotografa) !:D

11 komentarzy:

  1. do którego LO składałaś papiery ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy - Podanie złożyłam do LO w Środzie Śląskiej. Jest to bardzo dobra szkoła, no i blisko mojej miejscowości ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. niby taka mądra jesteś, a idziesz do Środy ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy - Skąd ta pewność, że jestem 'aż' tak mądra? Znamy się? W każdej jednej szkole (nie ważne jaka ona jest cudowna i wspaniała) trzeba się uczyć.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie napisałam,że jesteś 'aż' tak mądra, tylko czytając Twój ostatni post wnioskuję, że miałaś dobre oceny i piszesz, że na nie zasługujesz więc nie uważasz że mogłabyś spróbować swoich sił np. w XI lo we Wrocławiu ? Tam jest bardzo wysoki poziom .

    OdpowiedzUsuń
  6. * przepraszam w IX lo ; ))

    OdpowiedzUsuń
  7. taak tam jest wysoki poziom bo to szkola we Wrocławiu co nie? gdzie tam marnować sie w środzie sl...

    idź tam gdzie chcesz i kształć się w takiej szkole jaka Ci odpowiada ;)powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie chodzi o to gdzie jest ta szkoła!
    we Wrocławiu jest też dużo przeciętnych szkół, ale IX jest jedną z najlepszych.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne zdjęcia,szczególnie pierwsze *lov*
    jejku, jakie te profile wymyślne teraz :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia :)
    Czekam na nowy post <3

    Pozdrawiam,
    radlewski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowy - proszę podpisz się : )