12.08.2011

Always Remember Me

Dziś druga porcja zdjęć. Mam nadzieję, że się spodobają.
Chciałabym wszystkim podziękować za tak liczne komentarze pod poprzednim postem. Bardzo Wam dziękuję, to bardzo motywuje do dalszego prowadzenia bloga. Już niedługo minie rok odkąd go prowadzę.

Powiem Wam, że posiadanie domku na drzewie to niesamowita sprawa. To mój prawdziwy azyl, miejsce, w którym mam chwilę dla siebie. Jestem tam sama, mogę zebrać myśli, pomarzyć i czytać. Najpiękniejsze z reguły są wieczory, kiedy zza gałęzi wyłania się pomarańczowa kula. Żaby na stawie rechoczą a z tarasu unosi się dźwięk muzyki. Raj? Owszem, raj dla dusz pragnących od czasu do czasu po prostu usiąść wysoko na drzewie wyglądać zza gałęzi i rozważać każdy dzień, myśl, chwilę. Po prostu usiąść po całym dniu i oddać się książce. Dziewczyny samotność od czasu do czasu nie jest zła, a wręcz przeciwnie. :)

Ktoś zauważył, że mam bliznę ja jednej z brwi. Tak mam bliznę od małego więc żyję z nią od najmłodszych lat. Zwykle każdy kto mnie pozna najpierw patrzy się na brew a dopiero później 'na mnie'. Kwestia przyzwyczajenia,w sumie to ona mi nie przeszkadza, kiedyś tak ale dziś...  jest częścią mnie.

 Proszę wybaczanie Ci, że na każdym zdjęciu uśmiecha się do Was moje pyszczydło. ;) Nie mogłam się powstrzymać, mój fotograf jest niesamowitym dowcipnisiem.
Od przyszłego tygodnia będę jeździć na siłownię! Już nie mogę się doczekać :D

28 komentarzy:

  1. faktycznie ten z truskaweczkami jest sliczny ;D
    mozesz go kupic u natajki ;)

    widze ze lubisz maxi ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie Ci w maxi długościach :)
    Zdjęcia świetne, zwłaszcza w domku na drzewie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej! Domek na drzewie, jaka fajna sprawa!
    Ślicznie się prezentujesz na tych fotkach, tak radośnie, że aż zarażasz tym uśmiechem :) Dobry fotograf!
    Bardzo fajny zestaw, ale mam nadzieję, że spódnica się nie zniszczyła?

    OdpowiedzUsuń
  4. pieknie sie prezentujesz, jak zwykle!i zawsze sie usmiechaj :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pretty! xo


    p.s. I'm having a sunglasses giveaway if you'd like to check it out!
    devorelebeaumonstre.com

    OdpowiedzUsuń
  6. aale jesteś śliczna *.*
    i świetny domek na drzewie, zawsze o takim marzyłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysl na zdjecia przy tym domku, zawsz moim marzeniem bylo miec domek na drzewie, moze sie jeszcze kiedys spelni :)
    A usmiechaj Ty sie jak najczesciej bo masz naprawde sliczny usmiech :) Dodam jeszcze, ze odwazna jestes, ja bym nie weszla w takiej spodnicy do TAKIEJ wody :D

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się ta spódnica no i ciekawy pomysł na zdjęcia;)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne te fotki w wodzie ;p
    zapraszam do mnie-matrixova-malinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś ładną dziewczyną. Pomysłowe ujęcia. I wstawisz masęę zdjęć :P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. zdjęcia w wodzie są niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  12. You look absolutely fab, LOVE the belt - I am following you via google =D Can't wait for more updates

    xoxo
    http://sensiblestylista.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie ma problemu, w końcu grafika i fotografia to moja pasja, z każdym się chętnie dzielę swoimi doświadczeniami. ^^
    A co do szmizjerki, no to jest fajna, ale nie mój kolor. Gdyby była czarna, to nigdy w życiu bym jej nie sprzedała. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niczym rusałka, nimfa leśna... Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne fot:)
    aż nie chce sie wierzyć że masz 15lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. no akurat ten nie mój :P hahaha :D, ale dość mocno się głowię jak oni tworzą te cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia, piękne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna sceneria do zdjęć! Zazdroszczę:) Pozdrawiam i zapraszam http://mullanstyle.blogspot.com/ !

    OdpowiedzUsuń
  19. Black&white :)
    Świetny pomysł na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowne zdjęcia ;) świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie wyglądasz na tych zdjęcach ;]

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej, wyglądasz przepięknie. Czekam na kolejny post. Asia

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia :) bardzo fajny outfit, niby prosty, a jednak ma coś w sobie :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. słodkie zdj ;)
    zapraszam do mnie www.fashion-lifes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. zazdroszczę Ci tego domku na drzewie:) Przydałoby mi się takie miejsce, własnie do czytania, myślenia, siedzenia ze słuchawkami na uszach..:)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowy - proszę podpisz się : )