29.08.2011

Pocałunki słońca

Leże na trawie i wpatruję się w słońce, jego blask wprawia mnie w zakłopotanie. Jest tak piękne i ciepłe. Jest przytłaczające, jednak mimo to obserwuję go, łzy płyną mi po policzku. oczy mi łzawią od tego światła jednak nie zamknę ich. Po kilku minutach słońce wygrało i musiałam zmrużyć oczy by móc je za chwilę zamknąć. Lubie tak sobie leżeć na świeżo skoszonej trawie i rozmyślać, po prostu poleniuchować. Ze słuchawkami w uszach odciąć się od świata. Lubię to!

Mija 24... więc oficjalnie dziś mam urodziny, dokładnie 16. No cóż starość nie radość ale... chciałabym sobie coś życzyć jeżeli pozwolicie. Życzę sobie abym wytrwała w nowej szkole, nigdy się nie poddawała i była silna - silna na przeciwności losu. Nie chcę się zmieniać, jestem jaka jestem i ... ja to ja. Wiem, że jestem przewrażliwiona, wybredna, uparta, przejmuję się wszystkim, jestem łatwo wierna, naiwna ale niech tak zostanie. Człowiek całe życie uczy się na błędach a ja tych błędów jeszcze zbyt mało popełniłam aby wiedzieć co to życie, takie prawdziwe. Chcę się go uczyć, krok po kroku. A to, że mam 16 lat coś zmienia? Ja jakoś tej zmiany nie czuję, no może zaczęłam nosić wyższe obcasy ale tylko dlatego, że dobija mnie mój wzrost. ;) A więc właśnie tego sobie życzę no i może szczęścia i spełnienia tego jedynego marzenia... które jest we mnie od 6-latki. Jest coraz bliżej spełnienia... ale ciii nie chcę zapeszyć.

Dziś od 16 mam ognisko klasowe, nie mogę się już doczekać kiedy zobaczę moje kochane mordeczki ;D Reaktywacja III B!!
Zakupy do szkoły są już zrobione. Torba, zeszyty, książki. Jestem strasznie zadowolona z torby, jest taka jaką sobie wymarzyłam. W następnym poście Wam ją na pewno pokażę z jakimś outfitem ;)

Bardzo Wam dziękuję za wszystkie komentarze, jesteście cudowni! Dzięki Wam ten blog żyje i ma się dobrze.

11 komentarzy:

  1. wiesz, że cudownie piszesz? ;)
    Spełnienia wszystkich najskrytszych pragnień, które na codzień są gdzieś głęboko w Tobie schowane ;)

    4 zdjęcie od końca <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz, masz bardzo sympatyczną twarz i pięknego pieska;)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia!
    Wyglądasz na bardzo sympatyczną osobę :)
    Zapraszam na nową notkę ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. o pamiętam jak to było ze mną i moimi 16 urodzinami :) ahh... a teraz 17 i za wiele się nie zmieniło ;) powodzenia w liceum :) dasz radę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. masz śliczną urodę :) życzę Ci tego samego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia!!!!

    Pozdrawiam ciepło,

    Kathy z http://fashiongamesblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia:)!
    Dziękuję za komentarz i odwiedziny naszego bloga.
    Obserwuję i zapraszam ponownie;)♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia. Słoodki piesek:). Sto lat i życzę, żeby Ci się marzenie spełniło:).

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne, słonecznie zdjęcia.
    Powodzenia w nowej szkole, na pewno ze spokojem wytrwasz i jeszcze Ci się spodoba! ;-)

    Pozdrawiam serdecznie :-)
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowy - proszę podpisz się : )