7.08.2011

Good life.

Dziś kolejna porcja zdjęć z Zakopanego. Relacje z mojego pobytu tam możecie przeczytać w poprzedniej notce. ;)
Today, another bunch of photos of Zakopane. Relationships with my stay there, you can read in the last scrap. ;)
Ta książka jest niesamowita, gorąco polecam tą i jej pierwszą część "Jeździec Miedziany".
This book is amazing, I highly recommend this and the first part of the "Copper Horseman".
 Za tą restauracją jest wyciąg narciarski i szkoła nauki jazdy Jagny Marczułajtis.
 Moja prawdziwa miłość - konie. Uwielbiam te zwierzęta, są piękne, silne, potężne i .. po prostu są fantastyczne. ;) Marzę aby jeździć konno, może już niedługo spełni się to moje marzenie.
My true love - horses. I love these animals are beautiful, strong, powerful and .. are simply fantastic. :) I'd love to ride, may soon come true is my dream.


Wie może ktoś jak zrobić nagłówek na bloga? Jakiś fajny program? Co kolwiek bo czas najwyższy na zmiany a z nagłówkiem jest największy problem. Nie jestem profesjonalnym grafikiem więc... Potrzebuje pomocy. Z góry dziękuję. :)


Już w czwartek nowe zdjęcia tym razem już nie z Zakopanego.

Mam nowe pomysły, które już są realizowane. Jeszcze trochę i będziecie mogli je 'zobaczyć'. 

P.S Ścięłam włosy, nie drastycznie ale jednak. Teraz znowu mam baranka na głowie (czyt. loki) :D 

Maybe someone knows how to make a headline on a blog? A cool program? What is high time because any changes on the header is the biggest problem. I am not a professional graphic designer so ... Needs help. Thank you in advance. :)Already on Thursday, new pictures this time not from Zakopane.
I have new ideas that are already implemented. A little more and they will be able to 'see'.
 

PS stiffened hair, but not drastically, however. Now again, I have a lamb on the head (pronounced curls): D

10 komentarzy:

  1. uwielbiam zdjęcia nieba! :)
    Masz świetną chustę i spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakopane jest przepięknym miejscem :)

    piosenka z tytułu to One Republic? Lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za bardzo miły komentarz. :) Muszę przyznać, że zdjęcia w tej notce są niesamowite, zapierają dech w piersiach - te zamglone zbocza z lasem. :) No cudowne.
    A co do nagłówka, to najlepszy byłby photoshop, ale jeśli umiałabyś sobie poradzić z gimpem, to jego też polecam, bo jest darmowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezu co za cudne zdjęcia!! Zakochane Zakopane <3 Piękne :) Natchnęłaś mnie na nową notkę bo też byłam rok temu w Zakopanem i mam zdjęcie z owieczką, ale pozowane :) jak chcesz to mnie odwiedz :)Bardzo tęsknię za widokami z 2 i 3 zdjęcia :) Pozdrawiam serdecznie Laura :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne zdjecia! :) kocham zakopane mam strasny sentyment :) kiedys czesto tam bywalam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia, niebo i te wznoszące się mgły są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  7. moja mama czytała tą książkę i na bieżąco opowiadała mi co się dzieje :) bardzo podobają mi się zdjęcia 3 i 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakopane wygląda na piękne miasto. Niestety nigdy tam nie byłam:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę Ci! Kocham to miasto. Pozdrawiam i zapraszam do mnie, jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładna z Ciebie dziewczyna! i wydajesz się dojrzała jak na swój wiek:) tylko please, zwróć większą uwagę na angielski, używasz słówek w złych kolokacjach i śmieszne rzeczy Ci czasem wychodzą :D mimo wszystko duży plus, że się starasz, tak najlepiej uczysz się języka.
    Pozdrawiam,
    Ewela

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowy - proszę podpisz się : )