25.08.2011

guardian angel

Strasznie lubię czytać. Czytanie jest dla mnie odskocznią od rzeczywistości. Wgłębiając się w książkę zapominam, że za tydzień idę do liceum (yeahh), ze za chwilkę powinnam wstawić obiad, powiesić pranie i o zgrozo wyplewić. Tak książki to zdecydowanie moje azyle, moje życie, które jest przewracane z każdą kartką. Utożsamiam się z bohaterami zastanawiam się jak ja bym się zachowała w ich sytuacji. Płaczę, śmieję się, denerwuję, smucę jednak z każdym słowem, zdaniem moja ciekawość coraz bardziej się rozpala. Podekscytowanie rośnie i nie mogę się od niej oderwać. Tak to się nazywa uzależnienie. Wczoraj skończyłam czytać piękną książkę. Jej ostatnie kartki są mokre od moich łez. "Anioł stróż" Nicholasa Sparksa jest piękny, trzymający w napięciu i wzruszający. Musicie go przeczytać!

I can not wait to high school and sitting on the stairs with a book in his hand.

Kocham swojego fotografa.

24 komentarze:

  1. ja lubię czytać, gdy jestem sama w domu, siadam na parapecie, nikt mi nie przeszkadza, nalewam sobie kubek ulubionego napoju i tak uciekają mi godziny ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo! kocham książki ;) szczególnie wieczorami,przed snem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. masz za co go kochać !
    świetne zdjecia !
    pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  4. niezła kolekcja ;)

    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic nie jest w stanie zastąpić chwil spędzonych z dobrą książką :)

    Asia

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo jakiż mol książkowy ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też lubię czytać. Ale tylko czasami xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Też lubię czytać, ale od jakiegoś czasu nic ciekawego nie wpadło mi w ręcę ;/

    + Strasznie mi się podoba Twój blog, obserwuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kto czyta nie błądzi :D Nie no pewnie czytanie jest super i żal jak ktoś tego nie lubi. Dzięki za komentarz u mnie jak chcesz możemy się dodać do obs. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ile książek :) masz zamiar je wszystkie przeczytać? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietne zdjęcia . :))

    + ciekawy blog , obserwuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też uwielbiam czytać :) cudne okulary! szukam podobnych, gdzie je kupiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne zdjęcia !
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. You have a beautidul smile.

    xoxo,
    rutharthasya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja i książki to dosyć skomplikowana relacja. Nie pochłaniam ich masowo. W te wakacje miałam nadrobić zaległości (bo głównie w wakacje czytam najwięcej), ale jakoś nie wyszło. Przeczytałam jak na razie dwie pozycje i sądzę, że na tym się skończy. Choć kiedy muszę to potrafię się zaprzeć i przeczytać nawet największe 'lanie wody'.

    Też zaczynam liceum i przyznam, ze ten fakt mnie przeeeeraża! :D


    A.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Świetny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana ślicznie wyglądasz w tych okularach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Równiez uwielbiam czytać ;)
    Masz taaaaka sympatyczną buźkę, kurczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziekuje za komentarz. Bardzo fajny blog.
    Widze że mamy podobny gust jesli chodzi o literature..
    Obserwujemy?

    www.kdcloset.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie ma to czytanie dobrej książki ! :p
    Obserwuję i liczę na to samo <3
    http://asiaa-przybycien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja uwielbiam czytać przed snem ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie jakoś zawsze brakuje czasu, albo tak sobie to tłumaczę. Mam pokaźną liczbę książek, które chciałabym w końcu przeczytać...

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowy - proszę podpisz się : )